در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 20 دی 1403

اطلاعیه مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی پیوسته ورودی جدید

توجه: هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی (پذیرش با آزمون و بدون آزمون) لازم است حسب مورد مطابق جدول فایل پیوست، مدارک لازم را برای ثبت‌نام در دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل  قبولی تهیه و ارائه نمایند.

پیرو اطلاعیه مورخ 99/07/24 سایت سازمان سنجش درخصوص اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399، به اطلاع می رساند با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد :

1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.

3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir  وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.